ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Τι θα κάνουμε με τα στοιχεία σας;

Όταν αγοράζετε κάτι από το κατάστημά μας, ως μέρος της διαδικασίας αγοράς και πώλησης, συλλέγουμε τα προσωπικά στοιχεία που μας δίνετε, όπως το όνομά σας, τη διεύθυνση και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κατά την περιήγησή σας το κατάστημά μας, λαμβάνουμε αυτόματα την IP (Internet Protocol) διεύθυνση του υπολογιστή σας, προκειμένου να έχουμε στοιχεία που μας βοηθούν να μάθουμε για το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε και το λειτουργικό σας σύστημα.

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Με την άδειά σας, μπορούμε να σας στείλουμε ηλεκτρονικά μηνύματα για το κατάστημά μας, τα νέα προϊόντα και άλλες ενημερώσεις. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη δυνατότητα μέσω του πίνακα ελέγχου σας.

ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Συναίνεση

Πώς μπορείτε να πάρετε τη συγκατάθεσή μου;

Όταν μας παρέχετε προσωπικές πληροφορίες για να ολοκληρωθεί μια συναλλαγή, για να επιβεβαιωθεί μια παραγγελία, για να μεριμνήσουμε για την παράδοση ή επιστροφή μιας αγοράς, εννοούμε ότι μας δίνετε τη συγκατάθεσή σας για να συλλέγουμε πληροφορίες για να τις χρησιμοποιήσουμε γι ‘αυτό το συγκεκριμένο λόγο μόνο.

Αν ρωτήσουμε για τις προσωπικές σας πληροφορίες για έναν δευτερεύων λόγο, όπως το μάρκετινγκ, είτε θα σας ρωτήσουμε ευθέως για ρητή συγκατάθεσή σας, ή να σας δώσουμε την ευκαιρία να πείτε όχι.

Πώς μπορώ να αποσύρω τη συγκατάθεσή μου;

Εάν μετά το επιλέξετε, μπορείτε να αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να ανακαλέσετε τη συναίνεσή σας για να επικοινωνούμε μαζί σας, για τη συνέχιση της συλλογής, χρήση ή αποκάλυψη των πληροφοριών σας, ανά πάσα στιγμή, επικοινωνώντας μαζί μας στο info@technoshop.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας.

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων.

Μπορούμε να αποκαλύψουμε τα προσωπικά σας στοιχεία εάν απαιτείται από το νόμο να το πράξουμε ή αν παραβιάζετε τους Όρους Χρήσης μας.

ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Διακομιστής.

Το κατάστημα μας φιλοξενείται από την dnhost.net.

Τα δεδομένα σας είναι αποθηκευμένα στην top.host ως βάση δεδομένων και τη γενική εφαρμογή. Τα δεδομένα σας είναι αποθηκευμένα μέσω top.host ως βάσεις δεδομένων. Και στις δύο περιπτώσεις αποθηκεύονται τα δεδομένα σας σε έναν ασφαλή διακομιστή πίσω από ένα τείχος προστασίας.

ΕΝΟΤΗΤΑ 5 – Υπηρεσίες Τρίτων

Σε γενικές γραμμές, οι τρίτοι πάροχοι που χρησιμοποιούνται θα συλλέγουν, θα χρησιμοποιούν και θα αποκαλύπτουν τις πληροφορίες σας στο βαθμό που απαιτείται για να μπορέσουν να εκτελέσουν τις υπηρεσίες που μας παρέχουν.

Πάντως, ορισμένοι τρίτοι πάροχοι υπηρεσιών, όπως πύλες πληρωμής και άλλοι επεξεργαστές πληρωμής, έχουν τις δικές τους πολιτικές απορρήτου σε σχέση με τις πληροφορίες που απαιτούνται για την παροχή σε αυτούς για τις συναλλαγές που σχετίζονται με την αγορά σας.

Για αυτούς τους παροχείς, σας συνιστούμε να διαβάζετε τις πολιτικές απορρήτου τους, ώστε να μπορείτε να καταλάβετε τον τρόπο με τον οποίο τα προσωπικά σας στοιχεία, θα χρησιμοποιούνται από τους παρόχους αυτούς.

Ειδικότερα, θυμηθείτε ότι ορισμένοι πάροχοι μπορούν να βρίσκονται μέσα ή διαθέτουν εγκαταστάσεις που βρίσκονται σε διαφορετική δικαιοδοσία, είτε από εσάς ή από εμάς. Έτσι, αν έχετε επιλέξει να προχωρήσει σε συναλλαγή που περιλαμβάνει τις υπηρεσίες ενός φορέα παροχής υπηρεσιών σε τρίτους, τότε οι πληροφορίες σας μπορεί να γίνει υπόκεινται στους νόμους της δικαιοδοσίας (ες) στην οποία ο πάροχος υπηρεσιών ή οι εγκαταστάσεις του βρίσκονται.

Μόλις φύγετε από την ιστοσελίδα του καταστήματός μας ή είναι ανακατεύθυνση σε μια ιστοσελίδα τρίτων ή εφαρμογή, δεν διέπεται πλέον από την παρούσα Πολιτική Απορρήτου ή τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.

Σύνδεσμοι:

Όταν κάνετε κλικ σε συνδέσμους στο κατάστημά μας, μπορούν να σας κατευθύνουν εκτός της ιστοσελίδας μας. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τις πρακτικές προστασίας προσωπικών δεδομένων των άλλων ιστοσελίδων και σας ενθαρρύνουμε να διαβάσετε τις δηλώσεις απορρήτου τους.

ΕΝΟΤΗΤΑ 6 – Ασφάλεια

Για την προστασία των προσωπικών σας πληροφοριών, παίρνουμε λογικές προφυλάξεις και ακολουθούμε τις βέλτιστες πρακτικές για να βεβαιωθούμε πως δεν θα χαθούν, καταχραστούν, αποκαλυφθούν, αλλοιωθούν ή καταστραφούν ανάρμοστα.

ΕΝΟΤΗΤΑ 7 – Cookies

Εδώ είναι μια λίστα των cookies που χρησιμοποιούμε. Τα αναφέρουμε εδώ, έτσι ώστε να μπορείτε να επιλέξετε εαν αποδέχεστε τα cookies ή όχι.

ΕΝΟΤΗΤΑ 8 – Ηλικία Συναίνεσης

Με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, δηλώνετε ότι είστε τουλάχιστον 18 ετών.

ΕΝΟΤΗΤΑ 9 – Αλλαγές στην παρούσα Πολιτική Απορρήτου

Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιήσουμε αυτήν την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων ανά πάσα στιγμή, έτσι παρακαλούμε να διαβάζετε συχνά. Αλλαγές και διευκρινίσεις θα τεθούν σε ισχύ αμέσως μετά την ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα. Αν κάνουμε σημαντικές αλλαγές σε αυτή την πολιτική, θα σας ειδοποιήσουμε εδώ ότι έχει ενημερωθεί, έτσι ώστε να γνωρίζετε ποιες πληροφορίες συλλέγουμε, πώς τις χρησιμοποιούμε, και κάτω από ποιες συνθήκες, αν υπάρχουν, χρησιμοποιούμε ή / και κοινοποιούμε.

Αν το κατάστημά μας έχει αποκτηθεί ή συγχωνευθεί με άλλη εταιρεία, οι πληροφορίες σας μπορεί να μεταφερθούν στους νέους ιδιοκτήτες, έτσι ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να πωλούν τα προϊόντα σας.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Αν θα θέλατε να: έχετε πρόσβαση, διορθώσετε, να τροποποιήσετε ή να διαγράψετε κάποιες προσωπικές πληροφορίες που έχουμε για σας, να δηλώσετε ένα παράπονο, ή εάν απλώς θέλετε περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο info@technoshop.gr ή με τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.

Πολιτική Επιστροφών / Υπαναχώρηση

1.1 ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρεία Γενική Ταχυδρομική.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» που είναι διαθέσιμο στο διαδικτυακό τόπο www.technoshop.gr. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «έντυπο επιστροφής». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η TECHNOSHOP δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η TECHNOSHOP το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της Γενικης Ταχυδρομικης. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Κατάστημα TECHNOSHOP

Διεύθυνση: Αγίου Βασιλείου 25,

Ν. Ιωνία, ΤΚ 14231, Τηλ: 2102799890

Η TECHNOSHOP θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@technoshop.gr


1.2 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • 1.2.1 Να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή.
  • 1.2.2 Να προβεί στην αλλαγή του σε οποιοδήποτε κατάστημα της εταιρείας στην Ελλάδα, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.

1.3 ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΥΠΟ (1) ΚΑΙ (2) ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:

  • 1.3.1 Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
  • 1.3.2 Το προϊόν να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο «Έντυπο Επιστροφής» το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.
  • 1.3.3 Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

1.4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:

  • 1.4.1 Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.
  • 1.4.2. Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.

Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.

1.5 ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.

1.1 ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρεία Γενική Ταχυδρομική.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» που είναι διαθέσιμο στο διαδικτυακό τόπο www.technoshop.gr. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο «έντυπο επιστροφής». Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η TECHNOSHOP δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η TECHNOSHOP το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της Γενικης Ταχυδρομικης. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Κατάστημα TECHNOSHOP

Διεύθυνση: Αγίου Βασιλείου 25,

Ν. Ιωνία, ΤΚ 14231, Τηλ: 2102799890

Η TECHNOSHOP θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@technoshop.gr


1.2 ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • 1.2.1 Να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή.
  • 1.2.2 Να προβεί στην αλλαγή του σε οποιοδήποτε κατάστημα της εταιρείας στην Ελλάδα, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.

1.3 ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΥΠΟ (1) ΚΑΙ (2) ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) αγορασθέντος (ή αγορασθέντων) προϊόντος (ή προϊόντων), ο πελάτης θα πρέπει να μεριμνήσει έτσι ώστε:

  • 1.3.1 Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
  • 1.3.2 Το προϊόν να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο «Έντυπο Επιστροφής» το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.
  • 1.3.3 Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

1.4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:

  • 1.4.1 Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.
  • 1.4.2. Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.

Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.

1.5 ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.

_____________________________________________________________________________________________________________________

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Επωνυμία: ΚΟΣΜΑΣ ΚΑΤΗΜΕΡΤΖΗΣ ΤΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ
Α.Φ.Μ. : 073966420
Δ.Ο.Υ. : Νέας Ιωνίας
ΓΕΜΗ : 005362401000